Všetko o nákupe
Pecka modelár
↑
© PECKA MODELÁR s.r.o. 2011 - 2024. Všetky práva vyhradené.
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potrebujete pomoci?
Vážení zákazníci, prevzatie tovaru prostredníctvom výdajného miesta DPD je aktuálne možné pri objednávke s platbou vopred (platobná karta on-line alebo prevodom). Prevzatie tovaru dobierkou nie je podporované.
MÔŽETE MAŤ IHNEĎ NA PREDAJNI: | |
Nademlejnská - eshop | 1 ks |
Utorok 30.04. môže byť u Vás |
Neviete si rady s výberom? Nie sú Vám niektoré parametre jasné? Napíšte nám Vašu otázku a my Vás s odpoveďou kontaktujeme.
Poslať otázkuPlastiková stavebnica na zlepenie z produkcie firmy ICM.
Informácie o predlohách
Ural-375 je sovietsky 4,5-tonový nákladný automobil s pohonom 6×6, vyvinutý v Uralskom automobilovom závode roku 1961. Ural-375D nahrádzal staršie nákladné auto ZIL-157 a po čase bol sám nahradený novším typom Ural-4320. Podvozok tohto vozidla sa stal základom napr. pre raketomet BM-21 Grad. Najpočetnejším modelom sa stal Ural-375D. Vzniklo niekoľko verzií, ktoré zohľadňujú klimatické podmienky, v ktorých vozidlá pôsobia.
BTR-60 je sovietske osemkolesové obojživelné obrnené vozidlo z konca 50. rokov 20. storočia. Sériová výroba obrnencov prebieha od roku 1959. Stroj bol vo výzbroji nielen sovietskej armády, ale aj niekoľkých armád Varšavskej zmluvy. U vojakov si vyslúžilo prezývku rakva, a to z dôvodu veľmi slabej pancierovej ochrany. Vo vojne v Afganistane bolo používané k ochrane konvojov. Vyrobené bolo viac ako 25 000 vozidiel rôznych verzií.
ATZ-5-375 je sovietsky ťažký nákladný automobil s pohonom 6×6. Vozidlo je určený na prepravu pohonných hmôt, pričom kapacita cisterny je 5 ton. Vozidlo vzniklo modifikáciou typu Ural-375D, ktorého výroba prebiehala v Minsku od roku 1964.
Charakteristika stavebnice:
Špecifikácia modelov:
Nutné dokúpiť:
59 položiek
Táto webová stránka používa cookies
S cieľom zlepšiť naše služby používame na tejto webovej stránke súbory cookies. Viac informácií nájdete v Podmienkach používania webovej stránky.