Všetko o nákupe
Pecka modelár
↑
© PECKA MODELÁR s.r.o. 2011 - 2023. Všetky práva vyhradené.
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potrebujete pomoci?
Vážení zákazníci, prevzatie tovaru prostredníctvom výdajného miesta DPD je aktuálne možné pri objednávke s platbou vopred (platobná karta on-line alebo prevodom). Prevzatie tovaru dobierkou nie je podporované.
Dostupnosť: | |
OC Šestka | 1 ks |
Karolíny Světlé | 1 ks |
Neviete si rady s výberom? Nie sú Vám niektoré parametre jasné? Napíšte nám Vašu otázku a my Vás s odpoveďou kontaktujeme.
Poslať otázkuPo úspešnom vystúpení stíhacích lietadiel Focke-Wulf Fw190 A nad kanálom La Manche na jeseň roku 1941 nemecké RLM vyslalo požiadavku na vytvorenie novej verzie tohto lietadla, ktoré by bolo schopné operovať vo veľkých výškach. Následne boli zahájené vývojové práce s cieľom tejto požiadavke vyhovieť. Ako prvá vznikla verzia Fw 190 B, ktorá používala preplňovaný hviezdicový motor BMW 801 a bola vybavená pretlakovou kabínou. Postavených bolo však len obmedzené množstvo tejto verzie.
Nasledoval typ Fw190 C poháňaný radovým motorom Daimler Benz DB603A s výkonom 1.750 koní. Vznikli iba tri prototypy. Tretia verzia lietadla ktorá vychádzala z draku vynikajúceho Fw190 A bol variant poháňaný motorom Junkers. Vzhľadom k rozmerom motora musela byť predĺžená predná časť trupu. Lietadlo s kvapalinou chladeným dvanásťvalcom Jumo 213 s výkonom 1.750 koní uskutočnilo svoj prvý let na na konci roka 1941. Následne bolo vyrobených päť ďalších prototypov. Tieto lietadlá predchádzali konečným verziám sériovo vyrábaných verzií Fw190 D-2 až D-8. Výroba Fw 190 D-9 sa začala v júni 1944. Lietadlami bola vybavená skupina III/JG 54 "Grünherz" (Zelené Srdce), do boja zasiahli v septembri 1944. Lietadlá slúžili predovšetkým ako ochrana prúdových Me-262.
Špecifikácia modelu:
Nutné dokúpiť:
58 položiek