Všetko o nákupe
Pecka modelár
↑
© PECKA MODELÁR s.r.o. 2011 - 2024. Všetky práva vyhradené.
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potrebujete pomoci?
Vážení zákazníci, prevzatie tovaru prostredníctvom výdajného miesta DPD je aktuálne možné pri objednávke s platbou vopred (platobná karta on-line alebo prevodom). Prevzatie tovaru dobierkou nie je podporované.
Neviete si rady s výberom? Nie sú Vám niektoré parametre jasné? Napíšte nám Vašu otázku a my Vás s odpoveďou kontaktujeme.
Poslať otázkuRok 1997 priniesol do sveta WRC nový pohľad na špecifikáciu a podobu súťažných vozidiel. Subaru bolo prvým tímom, ktorý využil nové pravidlá a začal ich uplatňovať na svojom modeli Impreza WRC. Automobil dostal celohliníkový horizontálne uložený preplňovaný štvorvalec, ktorý bol spojený s vertikálne namontovanou prevodovkou. Vďaka tomuto technickému riešeniu došlo k presunu hmoty za prednú nápravu, čo malo pozitívny vplyv na ovládateľnosť vozidla. Je pravdepodobné, že aj tento detail dopomohol Subaru k prvému miestu v hodnotení značiek.
Prevažná časť vylepšenia modelu 1999 bola sústredená okolo oblasti motora a prevodovky. Novo bolo použité elektronické ovládanie plynu. Tento systém prevádza polohu plynového pedálu do elektronickej podoby a zlepšuje tým odozvu. Impreza WRC bola vybavená poloautomatickou prevodovkou s možnosťou skokového preraďovania. Systém umožňoval napríklad okamžité preradenie zo šiesteho rýchlostného stupňa na prvý. Práce pokračovali aj na vývoji elektronicky riadených tlmičov. Jazdecká trojica tímu Subaru bola tvorená J. Kankkunenom, R. Burnsom a B. Thirym.
Špecifikácia modelu:
Nutné dokúpiť:
59 položiek
Táto webová stránka používa cookies
S cieľom zlepšiť naše služby používame na tejto webovej stránke súbory cookies. Viac informácií nájdete v Podmienkach používania webovej stránky.