Všetko o nákupe
Pecka modelár
↑
© PECKA MODELÁR s.r.o. 2011 - 2024. Všetky práva vyhradené.
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potrebujete pomoci?
Vážení zákazníci, prevzatie tovaru prostredníctvom výdajného miesta DPD je aktuálne možné pri objednávke s platbou vopred (platobná karta on-line alebo prevodom). Prevzatie tovaru dobierkou nie je podporované.
Cena v e-shope s DPH: | 710,88 € |
Zľava | -2 % |
Cena na predajni: | 725,82 € |
Na sklade
Utorok 10.09. môžete mať v centrálnej predajni Nademlejnská Streda 11.09. môže byť u Vás |
|
|
Kúpiť |
Kúpiť |
Neviete si rady s výberom? Nie sú Vám niektoré parametre jasné? Napíšte nám Vašu otázku a my Vás s odpoveďou kontaktujeme.
Poslať otázkuRC model auta Team Losi Racing 22X-4 Elite Race Kit vychádza z predchádzajúcej verzie, ktorá zvíťazila v šampionáte ROAR Nationals. Napriek vynikajúcej kvalite predchádzajúcej verzie je tento nový model ešte lepší a ďaleko odolnejší.
Stavebnica obsahuje mnoho tuningových dielov, ako sú stredový diferenciál, montážna doska elektroniky z uhlíkových vlákien, karbónová podložka krídla, hliníkové poistné matice a titánové napínače na odľahčenie, celkovú optimalizáciu a maximalizáciu výkonu. Stavebnica je pojatá tak, aby zostavený model bol ihneď konkurencieschopný, a to bez nutnosti inštalácie ďalších tuningových súčastí!
Vlastnosti:
Hliníkový CNC 2.5mm podvozok 7075-T6
Tuhé hliníkové eloxované šasi je účelne odľahčené a pripravené na montáž všetkých súčastí auta.
Centrálny diferenciál
Jedným z najobľúbenejších upgradov modelu 22X-4 bol stredový diferenciál, ktorý je vhodný najmä na hlinené trate. Preto verzia Elite má už v sebe tento diel nainštalovaný.
Profesionálny model
Všetky dôležité tuningové diely, ktoré továrenskí jazdci TLR používali pri závodoch, sú už v stavebnici obsiahnuté. Ide o diely z prvotriednych materiálov, ako sú hliník, uhlíkové vlákna alebo titán.
Hliníkové diely
Model obsahuje lôžko motora, spojky náprav, hlavy tlmičov a matice vyrobené z hliníka, vďaka čomu je model odolný a veľmi ľahký.
Vylepšená geometria
Po dôkladnom testovaní bola na model pridaná ďalšia možnosť uloženia tlmičov, vylepšené bolo umiestnenie vnútorného odklonu, plynulejší a odolnejší je chod systému riadenia ackerman.
Nový držiak batérie
Pre pevnú fixáciu a zároveň jednoduchú výmenu akumulátora sú po stranách lôžka umiestnené dva uhlíkové držiaky. Držiak je možné nastaviť pre batérie štandardné alebo tenké.
Držiak ventilátora motora
Čím ďalej vyššia prevaha závodov s vyššími nárokmi na motor viedla k inštalácii držiaka ventilátora, ktorý je novo upevnený od stredového diferenciálu.
Titánové spojovačky
Titánové spojovačky boli vždy prémiovým vylepšením závodných áut, takže bez nich by 22X-4 ELITE nemohol byť. Súčasťou dodávky sú teda titánové spojovačky na úsporu hmotnosti a zvýšenie výkonu.
Hliníkové tlmiče G3 V2
Tlmiče G3 boli kompletne upravené a vylepšené pre konzistentný výkon a variabilnejšie použitie. Piesty sú novo zaistené skrutkami, nové telo a hlava tlmičov zvyšujú dĺžku o 3 mm. Prepracované misky tlmičov bezpečne držia pružiny a poskytujú offset - 3, 0 a +4 mm.
Diferenciály
Tradičný zubový diferenciál je odolnejší a ľahší. S lisovanými kompozitnými ozubenými kolesami a krížovými kolíkmi, je ideálny pre závody. Rovnako drží viac mazivá, má väčšiu styčnú plochu ozubenia, preto rozdiel spoznáte už po niekoľkých jazdách.
Hliníkové držiaky čapov polosí
Nápravy odolajú aj najväčším rázom, a to vďaka hliníkovým CNC obrábaným držiakom čapov poloosí s tlmiacimi gumovými vložkami. Tuhé, pevné a zároveň ľahké usporiadanie zaistí bezpečné uloženie náprav aj pri náročných podmienkach pretekov.
Plávajúci držiak serva V2
Aby nedošlo k ovplyvneniu pružnosti podvozka, je servo namontované na držiaku nad podvozkom. Držiak z uhlíkovej dosky hr. 2,5 mm sa pripevňuje k doske podvozka blízko jeho stredovej osi. Eliminujú sa tým chyby pri priehybe podvozku.
Nastaviteľný motor a batéria
Pri montáži motora môžete zvoliť jeho polohu na hliníkovom podvozku v rozmedzí 7 mm, batériu je možné na lepšie vyváženie nainštalovať v rozmedzí 9 mm.
Ľahká karoséria 22X-4
Elegantný a štýlový dizajn karosérie sa dokonale hodí k podvozku. Vyzerá elegantne a zároveň zaisťuje vynikajúcu rovnováhu a stabilitu pri jazde.
Vystužené uhlíkovými vláknami
Karbónové vlákno je extrémne ľahké a veľmi pevné. Je optimálne pre mnoho častí modelu, a preto sú diely z toho materiálu na kľúčových miestach ako napr. predný a zadný tlmič, stredový držiak diferenciálu, predný a zadný držiak zavesenia, lôžka riadenia alebo lôžka elektroniky.
Prítlačné krídlo TLR 6,5"
Zadné prítlačné krídlo TLR 6,5" je vyrobené z odolného polykarbonátu hrúbky 1,2 mm. Toto krídlo nie je pre buggy žiadnou novinkou, ide o osvedčený diel, ktorý je preverený rokmi praxe.
Rýchlo prístupné diferenciály
Pri servise súťažných špeciálov je kladený dôraz na rýchle vykonanie servisných úkonov. Samotné 4 skrutky držia horné veko diferenciálu, preto budete mať rýchlo hotovo a dosť času na prípravu.
Obsah balenia
Obsahom balenia je stavebnica závodného auta TLR 22X-4 Elite 4WD Race Buggy v mierke 1:10. Balenie obsahuje všetky diely šasi a nenafarbenú karosériu. V balení taktiež nájdete podrobný stavebný návod Obrázkový návod na stavbu EN, DE, FR, IT. Elektronika, motor, ani kolesá s pneumatikami, nie sú obsahom balenia.
Nutné dokúpiť
Pre zostavenie a sprevádzkovanie modelu je nutné dokúpiť vysielač a prijímač, servo riadenia, LiPo akumulátor 2S, nabíjač pre LiPo akumulátor, pastorok 48P, motor, regulátor lepidlo na pneumatiky, pneumatiky, kolesá, farbu na lexanové karosérie a náradie.
Typ | Buggy |
Šasi | Hliníkové 2,5 mm 7075-T6 |
Mierka | 1:10 |
Dĺžka | 356 mm |
Šírka | 249 mm |
Výška | 147 mm |
Rázvor | 284 mm |
Náhon | 4WD |
Tlmiče | Olejové 12 mm Big Bore |
Unášače kolies | Šesťhran 12 mm |
Hlavné ozubené koleso | 78T, 81T |
Približný čas zostavenia | 3–5 hodín |
223 položiek
Táto webová stránka používa cookies
S cieľom zlepšiť naše služby používame na tejto webovej stránke súbory cookies. Viac informácií nájdete v Podmienkach používania webovej stránky.