Všetko o nákupe
Pecka modelár
↑
© PECKA MODELÁR s.r.o. 2011 - 2024. Všetky práva vyhradené.
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potrebujete pomoci?
Vážení zákazníci, prevzatie tovaru prostredníctvom výdajného miesta DPD je aktuálne možné pri objednávke s platbou vopred (platobná karta on-line alebo prevodom). Prevzatie tovaru dobierkou nie je podporované.
Cena v e-shope s DPH: | 311,87 € |
Dočasne nedostupné | |
|
Poslať otázku
na dostupnosť |
Poslať otázku
na dostupnosť |
Neviete si rady s výberom? Nie sú Vám niektoré parametre jasné? Napíšte nám Vašu otázku a my Vás s odpoveďou kontaktujeme.
Poslať otázkuStavebnica veľkého termického alebo svahového motorového vetroňa pre pohon motormi triedy AXI 2826. Model z vysoko odolného ELAPORu, ovládané krídelká, klapky, smerovka a výškovka.
Rodina výborných vetroňov z ELAPORu od Multiplexu sa rozrástla o poriadneho "macka"! Lentus má rozpätie úžasných 3 000 mm a rovnako ako Solius alebo Heron je elegantný, má maketový vzhľad moderného vetroňa, plne mechanizované krídlo s krídelkami a klapkami, robustný uhlíkom a laminátom vystuženú konštrukciu. Vďaka pohonu striedavým motorom AXI 2826 (triedy 600-800 W) je k dispozícii dostatok výkonu pre trochu akrobacie a svahové lietanie.
Trup modelu je zhotovený z takmer nezničiteľného penového ELAPORu. Tajomstvom, ktoré umožňuje mať penový trup tak štíhly, sú dve štvorhranné laminátové rúrky, tyčky a pásnice vystužujúce trup od motorovej prepážky po chvostové plochy. Kryt kabíny má rám z ELAPORu s priehľadným prekrytom. Kryt kabíny je odnímateľný, upevňuje sa dvojicou obvyklých plastových zámkov Multiplex.
V predku nájdete dostatok priestoru pre pohonný akumulátor a prijímač alebo nové TEK-vario Multiplex so senzorom pravej vzdušnej rýchlosti (TAS). Servá smerovky a výškovky sú uložené v kýlovke, talže kormidlá ovládajú krátkymi priamymi drôtovými tiahlami. Odolnosť spodnej časti trupu pri pristátí zvyšuje nálepka zo špeciálnej plastovej fólie.
Konštrukcia trupu počíta tiež s možnosťou inštalácie tuningového zaťahovacieho podvozku (vyžaduje ďalšie servo HS-85MG). Ak nebudete zaťahovací podvozok inštalovať rovno, na jeho mieste je penová výplň, ktorú môžete kedykoľvek dodatočne vybrať.
Dokonca aj verzia elektro umožňuje vzlet s pomocou aerovleku - vlečný háčik je súčasťou motorového lôžka (samozrejme, v tomto prípade motor počas vzletu spúšťať nebudete - ale po odpútaní pokojne môžete).
Krídlo modelu z penového ELAPORu je dvojdielne s nosníkmi zo štvorhrannej rúrky zo zliatiny hliníka s uhlíkovou výplňou, ktorých vyčnievajúce časti slúžia zároveň ako spojka krídla. Polovice krídla sú na mieste zaistené dômyselným čapom zapadajúcim do zámkov na koreňových rebrách. Čap sa vyníma a zasúva z priestoru kabíny.
Servá krídeliek a klapiek sú uložené v šachtách s plastovými krytmi, krídelká aj klapky (po dĺžke vystužené tenkostennou hadicou z nehrdzavejúcej ocele) sú ovládané nezávisle vždy dvomi servami s krátkymi, priamymi drôtovými tiahlami. Servá krídeliek a klapiek sa zapájajú s pomocou šesťkolíkových zelených konektorov Multiplex uložených v koreňoch polovíc krídla a v trupe - zasunutie polovíc krídla znamená zároveň aj pripojenie konektorov. Odolnosť modelu pri pristátí na dráhe so spevneným povrchom alebo drsnejšom teréne obvyklom na svahoch zvyšujú plastové protektory na spodnej strane krídla.
Chvostové plochy sú z takisto z penového ELAPORu s výstuhami z uhlíkových nosníkov a tenkostenných trubiek z nerez ocele. Vodorovná chvostová plocha sa upevňuje na vrchol kýlovky pomocou dvoch polyamidových skrutiek.
Pre pohon modelu budete potrebovať striedavý motor triedy AXI 2826 so 60-70 A regulátorom so spínaným stabilizátorom napájania BEC s trvalou zaťažiteľnosťou aspoň 3 A pre spoľahlivé napájanie palubnej elektroniky a 6 serv. Multiplex ponúka špeciálnu pohonnú sadu obsahujúcu striedavý motor Roxx C35-48-990kV, regulátor Roxx BL Control 755 S-BEC a ďalšie príslušenstvo.
Na napájanie pohonnej jednotky a palubnej eletroniky ideálne poslúži 3S LiPo akumulátor s kapacitou 2600-3300 mAh so zaťažiteľnosťou aspoň 30C. Konkrétny typ voľte tak, aby vám bez ďalšieho dovažovania čo najlepšie vychádzala správna poloha ťažiska. Alternatívne môžete použiť 4S akumulátor 2600-2700 mAh a menšie vrtuľu (8 x 6"), čo umožní s Lentusom vzlietať zo zeme.
Pre ovládanie modelu je ideálne použitie aspoň sedemkanálovej počítačovej RC súpravy, umožňujúcej nezávislé ovládanie krídeliek a klapiek dvomi servami a ich mixovanie v úlohe butterfly brzdy (obe krídelká sa vychyľujú súhlasne hore a obe klapky dole). Pri inštalácii zaťahovacieho podvozka a serva pre vlečný háčik (HS-65HB) budete potrebovať aspoň deväťkanálovú RC súpravu.
Obsah balenia
Balenie obsahuje výlisky trupu, krídla a chvostových plôch z penového ELAPORu, priehľadný kryt kabíny, štvorhranné laminátové rúrky a ďalšie výstuhy z laminátu, uhlíka a nerezovej ocele, sadu drobných dielov a príslušenstva, 55 mm vrtuľový kužeľ s unášačom pre 5 mm hriadeľ, 2 archy samolepiek a návod.
Rozpätie [mm] | 3000 |
Dĺžka [mm] | 1410 |
Hmotnosť [g] | 2300–2600 |
Plocha krídla [dm2] | 52,6 |
Ovládané funkcie | S, V, K (2), M, F (2) |
Stavebná náročnosť | S1 |
Náročnosť pilotáže | P2, P3 |
Táto webová stránka používa cookies
S cieľom zlepšiť naše služby používame na tejto webovej stránke súbory cookies. Viac informácií nájdete v Podmienkach používania webovej stránky.