1:5 Losi 5ive-T 2.0 V2 4WD SCT: Hriadeľ predný/zadný

nedostupné
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potrebujete pomoci?
Cena v e-shope s DPH: | 2 000,23 € |
Na sklade
Utorok 05.08. môžete mať v centrálnej predajni Nademlejnská Streda 06.08. môže byť u Vás |
|
|
Kúpiť |
Kúpiť |
Neviete si rady s výberom? Nie sú Vám niektoré parametre jasné? Napíšte nám Vašu otázku a my Vás s odpoveďou kontaktujeme.
Poslať otázkuRýchle, veľké, výkonné a zábavné, to je benzínové auto Short Course Losi 5ive-T 2.0 pre off road preteky 1:5 alebo pre rekreačné jazdenie na vonkajších tratiach. Užívajte si vysoký výkon benzínového motora Zenoah G320 32cc, s novou vylepšenou generáciou auta a prijímačom Spektrum s elektronickou stabilizáciou jazdy AVC.
Pôvodný RC model Losi 5ive-T, zmenil sa svet terénnych pretekov v mierke 1:5 a táto ikonická platforma sa stala jednou z najúspešnejších. Teraz sa pripravte na verziu V2 - Losi 5ive-T 2.0 BND, ktorá má všetky bezkonkurenčné výhody svojho predchodcu a zahŕňa technológiu Bind-N-Drive (bez vysielača v balení), ktorá vám umožní vybrať si vlastný univerzálny vysielač Spektrum, podľa vašich požiadaviek.
Výkonný motor Zenoah G320 32 ccm bol vyrobený špeciálne pre 5ive-T 2.0. Nové usporiadanie podvozka zmenšuje uhol predného hnacieho hriadeľa, čo zvyšuje odolnosť a vyváženie pohonu všetkých kolies. Systém riadenia Ackerman uľahčuje zmeny nastavenia a celkovo vylepšuje geometriu riadenia. Medzi ďalšie inovatívne prvky patrí vylepšená predná kapota, silné brzdy a odvzdušňovacie čiapočky hliníkových tlmičov pre bezkonkurenčnú absorpciu nárazov.
Vlastnosti:
Benzínový motor Zenoah G320 32cc
Osvedčený a spoľahlivý motor Zenoah G320 32cc bol skonštruovaný špeciálne pre 5ive-T 2.0. Vďaka špičkovému návrhu má tento vzduchom chladený motor vysoký výkon s veľkým krútiacim momentom. Spustenie motora je jednoduché vďaka ťahovému štartéru a jednoduchému nastaveniu.
Verzia Bind-N-Drive
Prevedenie modelu vo verzii Bind-N-Drive (BND) je dobrá voľba pre tých, ktorí vlastnia volantový vysielač s technológiou Spektrum 2,4 GHz DSMR. Vďaka tomu je možné mať auto za výhodnejších podmienok, pretože svoj vysielač iba spárujete s prijímačom.
Nová konštrukcia riadenia Rack a Bell Cranks
Vďaka novému typu riadenia Rack a Bell Cranks budete mať ten najlepší pocit z jazdy. Systém geometrie riadenia prednej nápravy Ackermann vám umožní plynule prechádzať zákruty a užívať si precíznu jazdu. Nový servosaver bol navrhnutý tak, aby bol menej zaťažený a oveľa plynulejšie reagoval.
Nový centrálny diferenciál
Inžinieri Losi neúnavne pracovali na dosiahnutie dokonalej rovnováhy prenosu sily na prednú a zadnú nápravu. Verzia 2.0 má ideálne rozloženie hmotnosti, a to vďaka presunutiu stredového diferenciálu. Tým sa takisto zmenšil uhol hnacieho hriadeľa, ktorý je tak ďaleko menej namáhaný.
Nové disky a pneumatiky
Kolesá bola vylepšené tak, aby sa zvýšila pevnosť a tuhosť. Disky majú väčšiu pevnosť a tuhosť, čo je dôležité pri jazde v teréne. Pneumatiky majú nové zloženie zmesi a vzorku pre vyššiu trakciu a lepší prenos výkonu.
Predná klzná doska, nárazník
Nemusíte sa starať o to, či v teréne zachytíte o blatníky alebo nárazník. Predná klzná doska má optimálny sklon aby pri kontakte prednej časti s terénom došlo ku skĺznutiu po teréne a auto mohlo bez zdržania pokračovať v jazde. Takisto blatníky predných kolies majú upravený tvar tak, aby nedochádzalo k ich poškodeniu.
Účinnejšie brzdy
Losi 5ive-T 2.0 má nainštalované kvalitnejšie a účinnejšie kotúčové brzdy, ktoré boli pôvodne vyvinuté pre Team Losi Racing 5ive-B. Vystužené oceľové disky bŕzd v kombinácii s obložením pre vysoké zaťaženie poskytujú pocit dôvery. Pretekári v zákrutách môžu optimálne brzdiť a skôr akcelerovať. Účinnosť prednej a zadnej brzdy môže byť naladená pre podmienky dané trate.
Tiahla serva plynu a bŕzd
Na páke serva plynu je tiahlo ku karburátoru motora a k tiahlam bŕzd. Na páke serva je vahadlo, ku ktorému sú pripojené dve páky, ktoré vedú k pákam vačiek brzdy predného a zadného náhonu. Účinnosť prednej a zadnej brzdy je možné upraviť, a nastaviť tak zodpovedajúce jazdné vlastnosti vozidla.
Hliníkové nastaviteľné tlmiče
Obrie hliníkové tlmiče majú veľké 7mm piestnice, ktoré sú plne dimenzované pre zaťaženie áut tejto veľkosti. Veľké množstvo náplne a možnosti nastavenia zaistia autu bezpečnú jazdu aj v tých najdrsnejších podmienkach. Skrutky pre odvzdušnenie umožňujú rýchlejšiu a jednoduchšiu montáž a plnenie.
Nové telo trecej spojky
Motor má novú konštrukciu odliatku krytu spojky a výstupného pastorka. Ten poháňa ozubený remeň, ktorý pružnejšie reaguje pri prenose krútiaceho momentu na centrálny diferenciál, a lepšie znáša ťažké podmienky prevádzky.
Obsah balenia
Balenie obsahuje zostavený RC model auta Losi 5ive-T 2.0 V2 4WD SCT BND s nainštalovanou pohonnou jednotkou a elektronikou. Súčasťou balenia je tiež multifunkčný kľúč, nástroj na údržbu tlmičov, kľúč na sviečku, párovací konektor, tesnenie výfuku, imbusové kľúče veľkosti 2,0 mm, 2,5 mm, 3,0 mm, 4,0 mm, návod CZ a manuál EN, DE, FR, IT.
Nutné dokúpiť
Ku sprevádzkovaniu modelu budete potrebovať 2S LiPo akumulátor pre napájanie prijímača prijímača, vysielač Spektrum DSMR, vhodný nabíjač, kvalitný olej pre 2-taktné motory a 95oktanový benzín.
Príslušenstvo pre bežnú prevádzku
Pre bežnú prevádzku RC auta potrebujete lepidlo na pneumatiky, lepidlo na skrutky, sadu náradia a silikónový olej do tlmičov.
Lepidlom na pneumatiky sa lepia pneumatiky k ráfiku. Vždy je nutné, aby pneumatika bola po celom obvode pevne prilepená k ráfiku kolesa! Ak pneumatika nebude prilepená po celom obvode, môže dôjsť k jej roztrhnutiu. Lepidlo na pneumatiky má špeciálne zloženie, ktoré je schopné lepiť materiály ako guma či nylon a súčasne po zatvrdnutí je lepidlo pružné.
Občas je potrebné dopĺňať silikónový olej do tlmičov a meniť olej v diferenciáloch. Bežnou prevádzkou dochádza len k nepatrným únikom silikónového oleja po piestniciach tlmičov. V prípade, že povrch piestnic tlmičov alebo stav tesnenia je nevyhovujúci, únik oleja môže byť veľký. Pre tieto prípady sa dodávajú opravné sady či jednotlivé diely. Z našej ponuky silikónových olejov odporúčame silikónové oleje TLR (Team Losi Racing), viď odporúčané príslušenstvo.
Pre bežnú údržbu treba lepidlo na skrutky. Skrutky zaskrutkované v kovovom materiáli (napr. skrutky v motore, nastavovacia skrutka v pastorku) musia byť proti povoleniu týmto lepidlom zaistené.
Typ | SCT |
Šasi | 5mm hliníková doska, 6061-T6 |
Mierka | 1:5 |
Dĺžka | 965 mm |
Šírka | 311 mm |
Výška | 181 mm |
Rázvor | 610 mm |
Svetlá výška podvozka | 51 mm |
Hmotnosť | 16 060 g |
Náhon | 4WD |
Motor | Zenoah G320 32cc |
Ložiská | Kompletne guľkové |
Karoséria | Nafarbená lexanová |
Disky | Priemer 71 mm, unášač 6-hran 12 mm |
Ozubenie | 1,5 M |
Priemer pneu | 181mm |
Objem nádrže | 800 ccm |
Typ ovládania | Plyn/brzda |
Prijímač | Áno |
Vysielač | Nie |
230 položiek
Táto webová stránka používa cookies
S cieľom zlepšiť naše služby používame na tejto webovej stránke súbory cookies. Viac informácií nájdete v Podmienkach používania webovej stránky.