Viper JET - elektronický regulátor otáčok

nedostupné
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potrebujete pomoci?
Cena v e-shope s DPH: | 573,44 € |
Na sklade
Piatok 04.07. môžete mať v centrálnej predajni Nademlejnská Pondelok 07.07. môže byť u Vás |
|
|
Kúpiť |
Kúpiť |
Neviete si rady s výberom? Nie sú Vám niektoré parametre jasné? Napíšte nám Vašu otázku a my Vás s odpoveďou kontaktujeme.
Poslať otázkuŠportový „tryskáč“ Viper pôvodne vznikol v 90. rokoch minulého storočia ako amatérsky stroj poháňaný tlačným piestovým motorom s mnoholistou vrtuľou. Pretože ale tvorcom stále chýbal ťah, dospelo sa v roku 2005 po niekoľkých prestavbách a skúškach rôznych prúdových motorov na vykonanie poháňané motorom General Electric J85, s ktorým boli už bratia Hanchetteovci spokojní. Aby nie, J85 poháňa treba ľahký stíhací Northrop F-5 alebo bojové Cessnu A-37 Dragonfly! Pokiaľ nemáte cca 650 000 dolárov na zakúpenie „dospelej“ stavebnice a voľných 3500 hodín na stavbu, môžete to skúsiť s naším ARF setom, ktorý budete mať na let pripravený za dobu, ktorú zaberie nabitie pohonného akumulátora! Malý Viper síce nebude nadzvukový, ale na nejakých 150-170 km/h to vytiahnete bez problémov.
Polomaketa amerického športového prúdového lietadla z penového EPP poháňaná dúchadlom s priemerom 90 mm so striedavým motorom. Model je určený pre skúsenejšieho pilota, ktorý už spoľahlivo zvláda lietanie s bežnými akrobatickými modelmi.
Trup modelu je zhotovený z penového EPP lisovaného do negatívnej formy. Dúchadlo s priemerom 90 mm je umiestnené v zadnej časti trupu; prístup k nemu získate po sňatí krytu na spodnej strane upevneného 2 skrutkami. Dúchadlo poháňa striedavý motor BL3541-1450 s regulátorom Hobbywing 80 Opto. Pre napájanie palubnej elektroniky je nainštalovaný UBEC stabilizátor napájania Hobbywing so zaťažiteľnosťou 8 A. Elektronika a pohonný 6S LiPo akumulátor sú uložené v priestore kabíny pod rozmerným odnímacím krytom. V zadnej časti kabíny je umiestnená zapojovacia doska elektroniky, do ktorej sú privedené káble serv chvostových plôch, riadenie prednej nohy a káblové zväzky od serv v poloviciach krídla. Z dosky sú potom vyvedené jednotlivé servokáble na zapojenie do vášho prijímača. V prednej časti kabíny nájdete elektronický sekvencér ovládajúci zaťahovanie podvozku.
Dvojdielne krídlo s polosúmerným profilom a elegantnými wingletmi spájané uhlíkovou rúrkovou spojkou je taktiež z penového EPP. Krídelká a štrbinové vztlakové klapky sú ovládané krátkymi priamymi tiahlami s guľovými čapmi dvoma pármi serv upevnenými na ľahko demontovateľné plastové krytky. Pod plastovými krytkami na nábežnej hrane krídla sú nainštalované LED pozičné svetlá. Káble všetkých serv a zaťahovacieho podvozka sú pre jednoduchosť zvedené do káblového zväzku zakončeného jedným multikonektorom, ktorý sa po upevnení krídla na trup zapojí do zapojovacej dosky v trupe.
Chvostové plochy sú z penového EPP, k trupu sa upevňujú skrutky. Na ovládanie kormidiel slúžia servá umiestnené v kýlovke, resp. vo vodorovnom stabilizátore upevnené na ľahko demontovateľné plastové krytky.
Podvozok je trojkolesový elektrický zaťahovací s odpruženými duralovými nohami. Kryty podvozka sú ovládané zvláštnymi servami, činnosť podvozka je riadená elektronickým sekvencérom zaisťujúcim vpravde maketové fungovanie: napr. pri hlavných nohách v krídle sa najprv otvorí kryt kolesa, potom sa noha vysunie alebo zasunie a nakoniec sa opäť uzavrie kryt kolesa. Predná noha je riadená zvláštnym servom zapojeným do kanála smerovky.
Všetky servá sú digitálne 9 g s kovovými prevodmi.
Pre ovládanie modelu budete potrebovať prinajmenšom šesťkanálovú RC súpravu – pokiaľ model ponecháte vo východiskovom prevedení, kedy obe servá krídeliek, klapiek a polovíc výškovky sú zapojené (prostredníctvom zapojovacej dosky elektroniky) do jedného kanála prijímača. Pokiaľ budete chcieť zachovať nezávislé ovládanie serv týchto funkcií, budete potrebovať aspoň deväťkanálovú RC súpravu – a zapojovaciu dosku v trupe pre tieto funkcie nepoužijete.
Ako pohonný akumulátor budete potrebovať LiPo šesťčlánok 22,2 V 5000 mAh so zaťažiteľnosťou aspoň 30 C. Regulátor v modeli je vybavený konektorom EC5.
Obsah balenia
ARF set obsahuje: Trup z penového EPP s nainštalovaným dúchadlom, striedavým motorom, regulátorom, UBEC stabilizátorom napájania, elektricky zaťahovanou prednou nohou a 2 servami, krídlo z EPP s nainštalovanými servami krídeliek, klapiek, elektricky zaťahovaným podvozkom a 2 servami krytu z EPP s nainštalovanými servami, spojku krídla, sadu skrutiek a návod.
Upozornenie
Podľa Nariadenia Komisie v prenesenej právomoci (EÚ) 2019/945 z 12. marca 2019 o bezpilotných systémoch a prevádzkovateľoch bezpilotných systémov z tretích krajín a Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) 2019/947 z 24. mája 2019 o pravidlách a postupoch pre prevádzku bezpilotných lietadiel sú prevádzkovatelia a piloti bezpilotných lietajúcich prostriedkov (klasické modely lietadiel, multikoptéry, drony), ktoré majú hmotnosť vyššiu ako 250 g alebo nesú kameru alebo iný senzor schopný akokoľvek zachytávať osobné údaje, povinní sa registrovať (v SR na Dopravnom úrade).
Rozpätie [mm] | 1450 |
Dĺžka [mm] | 1274 |
Hmotnosť [g] | 3050 |
Plocha krídla [dm2] | 32 |
Ovládané funkcie | S, V(2), K(2), M, P(3), F(2), Predná noha |
Náročnosť stavby | S1 |
Náročnosť pilotáže | P2,P3 |
Pohon a RC vybavenie:
Motor | *BL3541-1450 |
Regulátor | *striedavý Hobbywing 80A Opto |
Dúchadlo | *90 mm, 11 listov |
Akumulátor | FOXY G2 22,2 V 5000 mAh |
Servá | *11x mikro S009 digitálne |
RC súprava | min. 6 kanálov |
*) Súčasť ARF setu |
6 položiek
Táto webová stránka používa cookies
S cieľom zlepšiť naše služby používame na tejto webovej stránke súbory cookies. Viac informácií nájdete v Podmienkach používania webovej stránky.