Všetko o nákupe
Pecka modelár
↑
© PECKA MODELÁR s.r.o. 2011 - 2024. Všetky práva vyhradené.
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potrebujete pomoci?
Vážení zákazníci, prevzatie tovaru prostredníctvom výdajného miesta DPD je aktuálne možné pri objednávke s platbou vopred (platobná karta on-line alebo prevodom). Prevzatie tovaru dobierkou nie je podporované.
Cena v e-shope s DPH: | 75,54 € |
Na sklade
Štvrtok 05.12. môžete mať v centrálnej predajni Nademlejnská Piatok 06.12. môže byť u Vás |
|
|
Kúpiť |
Kúpiť |
Neviete si rady s výberom? Nie sú Vám niektoré parametre jasné? Napíšte nám Vašu otázku a my Vás s odpoveďou kontaktujeme.
Poslať otázku"Lietajúca sila" firmy Granville Brothers (odtiaľ "Gee Bee") sú nepochybne najznámejšie a najskôr tiež najpodivnejšie stroje, ktoré kedy lietali závody okolo pylónov. Bratia Granvilleovi pevne verili, že čistý kvapkovitý tvar trupu je aerodynamicky najvýhodnejší. Len holá nutnosť ich donútila ideálnu kvapku "pokaziť" krídlom, vystupujúcim krytom kabíny, a chvostovými plochami. Postarali sa však o to, aby toto "narušenie" bolo čo nejmenšie - výsledkom bola lietajúci strela neuveriteľne rýchla, ale aj nesmierne náročná na pilotáž. Však tiež na účasť v Thompson Trophy 1932 angažovali Jimmyho Doolittlea, ktorý už mal na svojom konte víťazstvo v Schneiderovom pohári s plavákovým Curtissom a svetový rýchlostný rekord vodných lietadiel. Voľba to bola správna, Doolittle - hoci tesne - vyhral. O rok neskôr R-1 havaroval pri Bendix Trophy (diaľkovom rýchlostnom závode naprieč Amerikou, ktorý vždy predchádzal pylónovej Thompson Trophy) a jeho pilot zahynul. Po oprave znovu havaroval, tentoraz pilot prežil s ťažkým zranením. Potom stroj zmenil majiteľa, ktorý ho prestaval v rozpore s odporúčaním Granvilleových - a stalo sa mu to osudným. Ďalšie kusy priebežne upravovaných a zdokonaľovaných Gee Bee bojovali o Thompson a Bendix Trophy až do konca 30. rokov - najväčšími súpermi im boli stroje Wedell-Williams model "44" (Gilmore Racer) a Howard "Mr. Mulligan", ktoré si tiež môžete postaviť ako gumáčikov zo stavebníc DUMAS a SIG z našej ponuky.
Stavebnica americkej firmy DUMAS Aircraft predstavuje ideálny stroj pre modelárov, ktorý má už aspoň základné skúsenosti so stavbou malých modelov poháňaných gumovým zväzkom (ako vôbec prvý model pre získanie základných skúseností s klasickou stavbou odporúčame najprv postaviť napr. niektorý z kabínových hornoplošníkov od firmy Guillow 's alebo Herr). Zdokonalíte sa v stavbe "prepážkovej" kostry trupu i krídel, poťahovaní papierom a lakovaní, príprave a ošetrovanie gumového zväzku, zalietavanie - proste vo všetkých tých nádherných zručnostiach rýdzej klasickej modelariny. Vzhľadom k veľkosti modelu a zložitosti predlohy je stavby už celkom dosť, ale vďaka vysoko predpracovaným laserom vyrezávaným dielom to ide ako po masle.
Stavebnica voľne lietajúcej polomakety rýchlostného špeciálu pre preteky okolo pylónov určená pre pohon gumovým zväzkom. Model je klasickej celobalzovej konštrukcie v rozsype s laserom vyrezávanými drevenými dielmi, maketovými doplnkami z vákuovo tvárneného plastu a plastovými dielmi zhotovenými vstrekovým lisovaním. Trup je konštruovaný pravou minimaketárskou technológiou s prepážkami a veľkým množstvom pozdĺžnikov, ktoré umožňujú verne reprodukovať oblé tvary moderných strojov. Stavia sa v dvoch krokoch - vďaka "rozrezaniu" vo zvislej rovine postavíte priamo na pracovnej doske najprv jednu polovicu trupu, a k nej potom "dolepíte" polovicu druhú. Tak je zaistené, že aj trup komplikovaných tvarov postavíte rovný a súmerný, bez potreby akýchkoľvek špeciálnych prípravkov. Krídlo je klasickej konštrukcie z nosníkov a rebier, chvostové plochy z balzových líšt a laserom vyrezávaných dielov.
Gilmore Racer je tiež vhodný pre prestavbu na RC model - je už dostatočne veľký, aby uniesol celkom bežné miniatúrne RC vybavenie s 5-6g servami. Pre pohon môžete použiť striedavý motor triedy AXI 2204 a dvojčlánok Li Po 300-800 mAh.
Stavebnica obsahuje: balzové laserom vyrezávané diely, balzové nosníky, vákuovo lisované diely (kryt motora, kryt kabíny ...), plastovú vrtuľu s hriadeľom a hlavicou, gumový zväzok (súťažná guma FAI TAN II), kolesá, oceľovú strunu na podvozok a ďalšie drobné diely, farebný poťahový papier, sadu samolepiek, stavebný plán.
Rozpätie [mm] | 610 |
Dĺžka [mm] | 427 |
Ovládané funkcie | Žiadne |
Stavebná náročnosť | S2 |
Náročnosť pilotáže | P0 |
4 položky
Táto webová stránka používa cookies
S cieľom zlepšiť naše služby používame na tejto webovej stránke súbory cookies. Viac informácií nájdete v Podmienkach používania webovej stránky.