Kyosho ponúka nielen rc modely áut

Firma Kyosho Corporation, sídliaca v Tokyu v Japonsku a založená v októbri 1963, vyrába rc modely áut, ako je napríklad Kyosho Lamborghini Countach. Centrála spoločnosti sa nachádza v časti Tokya, zvanej Chiyoda a samotná výroba modelov prebieha v meste Atsugi. Rc modely Kyosho patria medzi najstaršie v Japonsku a tešia sa tu veľkej tradícii. Medzi produkty, ktoré ponúka, patria napríklad rádiovo ovládané autá, lietadlá, helikoptéry alebo lode. Celosvetovo známym modelom, vyrábaným touto firmou je Kyosho Axxe, bugina, ktorá je vhodná predovšetkým pre začiatočníkov v oblasti rc terénnych áut. V našom obchode si ju môžete zaobstarať za rozumnú cenu, spolu s ostatným príslušenstvom.

Tamiya, alebo veľký rival

Medzi hlavného konkurenta tejto firmy patrí Tamiya, vyrábajúce plastové a kovové zberateľské modely áut, ktorým sa Kyosho okrem iného tiež venuje.

Produkty firmy Kyosho nájdete tu

Táto webová stránka používa cookies

S cieľom zlepšiť naše služby používame na tejto webovej stránke súbory cookies. Viac informácií nájdete v Podmienkach používania webovej stránky.

Funkčné cookies Tieto cookies sú nevyhnutné pre správne fungovanie webovej stránky a preto ich nie je možné vypnúť.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhajú sledovať a analyzovať spôsob v systéme Google Analytics 4, akým návštevníci interagujú s našou stránkou. Tieto informácie nám umožňujú vylepšovať obsah a poskytovať lepší užívateľský zážitok.
Marketingové cookies Čítanie a zapisovanie cookies na marketingové účely pre reklamné systémy ako je napr. Google Ads či Sklik. Tieto cookies nám umožňujú sledovať správanie používateľov a merať výkon webu a efektivitu našich reklamných kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňujú prezentovať vám personalizovanú reklamu na základe vašich predchádzajúcich interakcií s našou stránkou v systémoch ako je Google Ads, Sklik.
Využitie osobných dát Touto voľbou nastavíte súhlas s odosielaním a spracovaním vašich osobných údajov spoločnosti Google na účely zacielenia a vyhodnocovania online reklamy a cieleného marketingu.