Všetko o nákupe
Pecka modelár
↑
© PECKA MODELÁR s.r.o. 2011 - 2023. Všetky práva vyhradené.
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potrebujete pomoci?
Vážení zákazníci, prevzatie tovaru prostredníctvom výdajného miesta DPD je aktuálne možné pri objednávke s platbou vopred (platobná karta on-line alebo prevodom). Prevzatie tovaru dobierkou nie je podporované.
MÔŽETE MAŤ IHNEĎ NA PREDAJNI: | |
OC Šestka | 1 ks |
Pondelok 02.10. môže byť u Vás |
Neviete si rady s výberom? Nie sú Vám niektoré parametre jasné? Napíšte nám Vašu otázku a my Vás s odpoveďou kontaktujeme.
Poslať otázkuPrakticky hotový vysokovýkonný termický vetroň s rozpätím 1800 mm z takmer nezničiteľného extrudovaného penového polyolefínu (EPO) s uhlíkovým chvostovým nosníkom. Osadený je striedavý motor C2714-1450 so sklopnou vrtuľou 7×6", regulátor otáčok R-20B a 4 mikroservá. Ovládané krídelká, smerovka, výškovka a otáčky motora.
Modely lietadiel spravidla vznikajú ako zmenšenina skutočných, „dospelých“ lietadiel. Naši konštruktéri na to šli ale od lesa – tak dlho zalievali, okopávali a 100% biologickými prostriedkami ošetrovali obľúbený model Der Kleine Falke, až im narástol na rozpätie 1800 mm a stal sa z neho vysokovýkonný termický RC vetroň Falke 1800.
Predná časť trupu modelu je zhotovená z vysoko odolného penového EPO (extrudovaného polyolefínu). Chvostový nosník je tvorený uhlíkovou trubkou. V prove je nainštalovaný striedavý elektromotor C2714-1450 so sklopnou vrtuľou 7×6“ a regulátorom otáčok Kavan R-20B s BEC stabilizátorom napájania.
Kryt kabíny je odnímateľný, upevňuje sa pomocou čapu vpredu a magnetu vzadu. V prove nájdete dostatok priestoru pre pohonný akumulátor a prijímač. Servá smerovky a výškovky sú uložené v trupe pod krídlom, kormidlá ovládajú lanovody.
Krídlo modelu z penového EPO je dvojdielne s uhlíkovým nosníkom a s oceľovou drôtovou spojkou; k trupu sa upevňuje dvoma plastovými skrutkami. Krídelká sú ovládané nezávisle dvoma servami s krátkymi priamymi drôtovými tiahlami. Odnímateľné motýlikové chvostové plochy sú tiež z penového EPO, k trupu sa upevňujú plastovou skrutkou.
Na pohon modelu slúži striedavý motor C2714-1450 s 20A regulátorom Kavan R-20B. Pre napájanie budete potrebovať LiPo trojčlánok s kapacitou 1200–1600 mAh so zaťažiteľnosťou aspoň 20C. Konkrétny typ voľte tak, aby vám bez ďalšieho dovažovania čo najlepšie vychádzala správna poloha ťažiska.
Pre ovládanie modelu v núdzi vystačíte aj so štvorkanálovou RC súpravou s mixom pre motýlikové chvostové plochy – v základnom prevedení sú krídelká zapojené pomocou Y-kábla len do jedného kanála.
Ideálne je samozrejme použitie aspoň šesťkanálovej počítačovej RC súpravy umožňujúcej nezávislé ovládanie krídeliek dvoma servami a ich mixovanie v úlohe aerodynamickej brzdy (obe krídelká sa vychyľujú súhlasne nahor), čo dnes vie aj cenovo dostupný Radiolink AT9S alebo AT10II alebo Futaba T6K či T10.
V takom prípade je nutné nahradiť Y-kábel krídeliek v trupe dvoma (15–30 cm) predlžovacími káblami. V návode samozrejme nechýba dôkladná tabuľka s prevereným východiskovým nastavením výchyliek kormidiel (vrátane mixov), aby ste Falke ľahko pripravili na let.
Obsah balenia
ARF set obsahuje hotový trup, krídlo a chvostové plochy z penového EPO s nainštalovaným motorom, vrtuľou, regulátorom otáčok a 4 servami. Súčasťou balenia je tiež zrozumiteľný návod.
Upozornenie: Pravidlá prevádzkovania bezpilotných lietadiel stanovujú nariadenia a rozhodnutia Dopravného úradu SR.
Rozpätie [mm] | 1800 |
Dĺžka [mm] | 1150 |
Hmotnosť [g] | 660–710 |
Plocha krídla [dm2] | 27 |
Ovládané funkcie | S, V, K (2), M |
Náročnosť stavby | S0, S1 |
Náročnosť pilotáže | P1, P2 |
Pohon a RC vybavenie:
Motor | *) C2714-1450 |
Regulátor otáčok | *) Kavan R-20B |
Vrtuľové listy | *) 7×6“ |
Odporúčaný akumulátor | Kavan 11,1V 1200 mAh 30/60C, prípadne Kavan 11,1V 1600 mAh 30/60C |
Servá | *) 4× GO-09 |
RC súprava | Minimálne 4 kanály s mixom pre motýlikové chvostové plochy |
*) Súčasť ARF setu |
11 položiek