BD CORTEX - stabilizačná jednotka

Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potrebujete pomoci?
Cena v e-shope s DPH: | 497,02 € |
Dočasne nedostupné | |
|
Poslať otázku
na dostupnosť |
Poslať otázku
na dostupnosť |
Neviete si rady s výberom? Nie sú Vám niektoré parametre jasné? Napíšte nám Vašu otázku a my Vás s odpoveďou kontaktujeme.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Firma Ryan je neodmysliteľne spojená so zlatým vekom amerického letectva na prelome 20. a 30. rokov. Okrem ľahkých dopravných lietadiel (z ktorých bol odvodený Lindberghov Spirit of St. Louis) sa do histórie výrazne zapísal rad dvojmiestnych cvičných a športových lietadiel Ryan ST (Sport - Trainer). Tie sa od roku 1933 stavali vo veľkých počtoch s rôznymi motormi – radovými invertnými aj hviezdicovými pre civilných užívateľov a počas II. svetovej vojny po tisícoch pre vojenské letectvo. V menšom množstve bola vyrábaná špeciálna jednomiestna verzia STA (Sport - Trainer - Aerobatic) so zosilnenou kostrou a výkonnejším motorom, ktorá si pripísala množstvo víťazstiev v akrobatických súťažiach 30. rokov.
Polomaketa amerického športového a cvičného lietadla pre pohon dvojtaktným motorom 10-15 ccm, štvortaktom 15-18 ccm, benzínovým motorom 15 ccm alebo striedavým elektromotorom triedy AXI 4130 s 6-8S LiPo akumulátorom. Trup modelu je klasická konštrukcia v kombinácii balza/ľahká preglejka, motorový kryt je laminátový. Prístup k priestoru pre umiestnenie akumulátorov a palubnej elektroniky zaisťuje odnímateľná horná časť trupu. Dvojdielne krídlo s polosúmerným profilom s duralovou rúrkovou spojkou je tiež klasickej celobalzovej konštrukcie, k trupu sa upevňuje zospodu skrutkami. Krídelká i klapky sú ovládané 2 nezávislými servami. Klasicky celobalzové sú taktiež chvostové plochy. Smerovka a výškovka sú ovládané servami uloženými v priestore nad krídlom - smerovka jedným servom s lankovým náhonom a výškovka taktiež jedným servom s dvoma drôtovými tiahlami. Celý model je potiahnutý nažehľovacou fóliou Oracover. Podvozok je dvojkolesový s drôtovými hlavnými nohami (vybavenými laminátovými krytmi) a riaditeľnou ostrohou.
Obsah balenia
Stavebnica obsahuje: postavený trup, krídlo a chvostové plochy potiahnuté nažehľovacou fóliou, laminátový kryt motora, drôtový podvozok, riaditeľnú ostrohu, kolesá, laminátové kryty podvozka, vrtuľový kužeľ, nastaviteľné motorové lôžko, akrobatickú palivovú nádrž, sadu drobného príslušenstva, hárok samolepiek, obrázkový návod k stavbe.
Upozornenie
Podľa Nariadenia Komisie v prenesenej právomoci (EÚ) 2019/945 z 12. marca 2019 o bezpilotných systémoch a prevádzkovateľoch bezpilotných systémov z tretích krajín a Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) 2019/947 z 24. mája 2019 o pravidlách a postupoch pre prevádzku bezpilotných lietadiel sú prevádzkovatelia a piloti bezpilotných lietajúcich prostriedkov (klasické modely lietadiel, multikoptéry, drony), ktoré majú hmotnosť vyššiu ako 250 g alebo nesú kameru alebo iný senzor schopný akokoľvek zachytávať osobné údaje, povinní sa registrovať (v SR na Dopravnom úrade).
Rozpätie [mm] | 1800 |
Dĺžka [mm] | 1355 |
Hmotnosť [g] | 4100 - 4300 |
Plocha krídla [dm2] | 51 |
Odporúčaný objem nádrže [ml] | 250 - 350 |
Ovládané funkcie | S,V,K(2),M,F(2) |
Náročnosť stavby | S2 |
Náročnosť pilotáže | P3 |
2 položky
Táto webová stránka používa cookies
S cieľom zlepšiť naše služby používame na tejto webovej stránke súbory cookies. Viac informácií nájdete v Podmienkach používania webovej stránky.