Všetko o nákupe
Pecka modelár
↑
© PECKA MODELÁR s.r.o. 2011 - 2024. Všetky práva vyhradené.
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potrebujete pomoci?
Vážení zákazníci, prevzatie tovaru prostredníctvom výdajného miesta DPD je aktuálne možné pri objednávke s platbou vopred (platobná karta on-line alebo prevodom). Prevzatie tovaru dobierkou nie je podporované.
Je nám ľúto, ale predaj produktu už skončil. Prehliadnite si podobné predávané produkty v kategórii:
Výrobca: | Pelikán | |
Kód tovaru: | 4ST1480-A | |
EAN: | 8595241340319 | |
Neviete si rady s výberom? Nie sú Vám niektoré parametre jasné? Napíšte nám Vašu otázku a my Vás s odpoveďou kontaktujeme.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
ALPHA 1500 už nie je na oblohe sama! K elegantnému motorovému vetroňu sa pripája odolná a húževnatá ťažná kobylka BETA 1400. Spoľahlivý školské a cvičný ťahúň uspokojí začínajúcich pilotov, ktorých prevedie od úvodného "osekávania" pristávacej plochy až k základným akrobatickým obratom a termicekému plachteniu. Rovnako tak poteší rekreačných víkendových letcov, ktorým poskytne skladný a ľahko prepraviteľný model pre dokonalé relaxačné polietanie.
BETA 1400 je školský a cvičný motorový vetroň z vysoko odolného extrudovaného polypropylénu EPP poháňaný striedavým motorom. Vďaka svojej koncepcii s motorom uloženým na pylóne za krídlom veľmi dobre odoláva hrubšiemu zaobchádzaniu a znáša aj tvrdšie "čuchometrické" zapichnutie predku do rodnej hrudy, ktoré by u klasických modelov s motorom v predku viedli prinajmenšom k poškodeniu vrtule.
Trup s namontovaným striedavým motorom (s rotačným plášťom, CD2622) uloženým v pylóne za krídlom s pevnou vrtuľou, osadeným regulátorom 20 A a servami smerovky a výškovky je vylisovaný z penového EPP. Kryt kabíny je odnímací s magnetickými uzávermi. Dvojdielne krídlo je tiež vylisované z EPP, krídelka sú ovládané 2 servami uloženými v krídle s krátkymi priamymi drôtovými tiahlami. Polovice krídla sa spájajú uhlíkovou rúrkovou spojkou. Chvostové plochy v klasickom usporiadaní sú vylisované z EPP, sú ovládané pomocou drôtových lanovodov. Chladeniu motora napomáha vstup chladiaceho vzduchu v nábežnej časti pylónu, chladiaci vzduch prúdi kanálmi okolo plášťa motora.
Príprava k letu zahŕňa iba prilepenie chvostových plôch (stredným sekundovým lepidlom), nasadenie polovíc krídla, zapojenie prijímača a pripojenie pohonného akumulátora. Ovládané sú krídelká, smerovka, výškovka a otáčky motora.
Na ovládanie modelu budete potrebovať prinajmenšom štvorkanálovú RC súpravu. V tom prípade sa obe servá krídeliek zapájajú pomocou Y-kábla (súčasťou stavebnice) do jedného kanála. Pri zapájaní prijímača sa riaďte návodom na obsluhu vašej RC súpravy. Ideálne je, ak máte aspoň 5-kanálovú počítačovú RC súpravu, ktorá umožňuje nezávislé ovládanie serv krídeliek. V tom prípade môžete nastaviť diferenciáciu výchyliek krídeliek; pre začiatok odporúčame 50% - tj. výchylka krídeliek dole je polovičná v porovnaní s výchylkou hore. Užitočné je tiež je mixovať krídelká tak, aby sa súčasne vychyľovali nahor vo funkcii aerodynamickaj brzdy pre uľahčenie pristátia. To oceníte na menších pristávacích plochách a zvlášť pri lietaní na svahu. Pri nastavovaní aerodynamických bŕzd dbajte na to, aby aj pri plnom vychýlení krídeliek nahor vo funkcii brzdy bola zachovaná možnosť ich plnej výchylky hore v úlohe krídielok.
BETA 1400 je určená pre začiatočníkov - ako vždy dodávame - pod dohľadom skúseného pilota, rovnako ako pre každého, kto si chce len tak pekne rekreačne polietať. Letové vlastnosti sú príjemné a nezáludné. Model vás zoznámi s plnohodnotným riadením modelu okolo všetkých troch osí; so správnym koordinovaným ovládaním smerovkou, krídelkami aj výškovkou. Túto skúsenosť "ako keď nájdete" najneskôr hneď potom, čo sa pustíte do lietania so svojim prvým akrobatickým modelom alebo (polo) maketou akéhokoľvek druhu. Zmenou pomeru dĺžok pák na servo a kormidlom môžete nastavovať veľkosti výchyliek vo veľkom rozmedzí. Začiatočník začne s malými výchylkami, bezpečnými aj pri nadmernom "kormidlovaní"; skúsený pilot si nastaví veľké, umožňujúce aj trošku tej základnej vetroňovej akrobacie - premety, sudové výkruty, súvratové zákruty idú Bete celkom dobre! Výkon motora je dostatočný pre veľmi živé stúpania, model pritom nie je nadmerne premotorovaný, čo by mohlo robiť problémy začínajúcim pilotom. BETA 1400 vie využiť aj nepríliš silnú termiku a na oblohe dokáže vydržať "celé veky".
Pre napájanie Bety 1400 budete potrebovať trojčlánkový Li-Poly akumulátor 11.1 V s kapacitou aspoň 1300 mAh (zaťažiteľnosť 20C). Model ale bez problémov "uvezie" trojčlánky až do cca 2200 mAh.
ARF stavebnica obsahuje: trup vylisovaný z EPP s namontovaným striedavým motorom, pevnou vrtuľou 5x4", regulátorom otáčok 20A a 2 servami, krídlo vylisované z EPP s inštalovanými 2 servami, chvostové plochy z EPP, uhlíkovú rúrkovú spojku krídla a podrobný návod k stavbe a lietaniu.
Nastavovanie regulátora Beta 1400 Mk.II (s priehľadnou kabínou)
Regulátor umožňuje zapnúť alebo vypnúť brzdu vrtule. Pri nastavovaní postupujte nasledovne:
1. Začnite s vysielačom a modelom vypnutým. Zapnite vysielač a ovládač plynu presuňte do polohy plný plyn.
2. K regulátoru pripojte pohonný akumulátor.
3. Zhruba po 5 sekundách sa ozve dlhé pípnutie nasledované krátkym.
4. Stiahnite ovládač plynu na vysielači úplne nadol.
5. Ozve sa dlhé a krátke pípnutie nasledované trilkom a dlhým pípnutím. To je signál oznamujúci, že nastavenie brzdy bolo zmenené. Regulátor sa vrátil do normálneho prevádzkového stavu, môžete vzlietnuť.
6. Vyššie uvedeným postupom môžete kedykoľvek zmeniť nastavenie regulátora zo stavu "brzda zapnutá" do stavu "brzda vypnutá" alebo naopak.
Nastavovanie regulátora Beta 1400 Mk.III (s priehľadnou kabínou a upevňovacími skrutkami krídla)
Regulátor umožňuje zapnúť alebo vypnúť brzdu vrtule. Pri nastavovaní postupujte nasledovne:
1. Začnite s vysielačom a modelom vypnutým. Zapnite vysielač a ovládač plynu presuňte do polohy plný plyn.
2. K regulátoru pripojte pohonný akumulátor. Po krátkej chvíli sa ozvú dve pípnutia.
3. Stiahnite ovládač plynu na vysielači úplne nadol.
4. Ozve sa jedno pípnutie. To je signál oznamujúci, že nastavenie brzdy bolo zmenené. Regulátor sa vrátil do normálneho prevádzkového stavu, môžete vzlietnuť.
5. Vyššie uvedeným postupom môžete kedykoľvek zmeniť nastavenie regulátora zo stavu "brzda zapnutá" do stavu "brzda vypnutá" alebo naopak.
Rozpätie [mm] | 1420 |
Dĺžka [mm] | 940 |
Hmotnosť [g] | 650 - 720 |
Plocha krídla [dm2] | 24.5 |
Ovládané funkcie | S,V,K,M |
Stavebná náročnosť | S0 |
Náročnosť pilotáže | P1,P2 |
Odporúčaný pohon a RC vybavenie:
ECO | Enduro | |
Motor | *CD2622 | |
Regulátor | *20A | |
Akumulátor | RAY 11,1 V 1600 mAh | RAY 11,1 V 2200 mAh |
Vrtuľa | *5x4" | |
Servá | *4x 9g mikroservo | |
RC súprava | min. 4 kanály | |
*) Súčasť ARF stavebnice |
5 položiek
Táto webová stránka používa cookies
S cieľom zlepšiť naše služby používame na tejto webovej stránke súbory cookies. Viac informácií nájdete v Podmienkach používania webovej stránky.