Všetko o nákupe
Pecka modelár
↑
© PECKA MODELÁR s.r.o. 2011 - 2024. Všetky práva vyhradené.
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potrebujete pomoci?
Vážení zákazníci, prevzatie tovaru prostredníctvom výdajného miesta DPD je aktuálne možné pri objednávke s platbou vopred (platobná karta on-line alebo prevodom). Prevzatie tovaru dobierkou nie je podporované.
Cena v e-shope s DPH: | 54,44 € |
Na sklade
Utorok 30.04. môžete mať v centrálnej predajni Nademlejnská Štvrtok 02.05. môže byť u Vás |
|
|
Kúpiť |
Kúpiť |
Neviete si rady s výberom? Nie sú Vám niektoré parametre jasné? Napíšte nám Vašu otázku a my Vás s odpoveďou kontaktujeme.
Poslať otázkuMikojan-Gurjevič MiG-17 bol pokračovaním osvedčených MiGov-15 a 15bis. Na prvý pohľad sa od nich odlišoval novým krídlom s lomenou nábežnou hranou a tromi aerodynamickými plôtikmi, ktoré mu umožňovali mierne prekračovať rýchlosť zvuku. Sprvu ho poháňali (rovnako ako Mig-15bis) motory VK-1 (kópia Rolls-Royce Nene), neskôr dostali výkonnejšie VK-1F s prídavným spaľovaním. MiGy-17 sa stavali v licencii aj u nás, v Poľsku a v Číne ako Shenyang J-5/F-5; bojovo boli nasadené na Blízkom východe i vo Vietname.
Stavebnica americkej firmy DUMAS Aircraft predstavuje ideálny stroj pre modelárov, ktorý má už aspoň základné skúsenosti so stavbou malých modelov poháňaných gumovým zväzkom (ako vôbec prvý model pre získanie základných skúseností s klasickou stavbou odporúčame najprv postaviť napr. niektorý z kabínových hornoplošníkov od firmy Guillow 's alebo Herr). Zdokonalíte sa v stavbe "prepážkovej" kostry trupu i krídel, poťahovaní papierom a lakovaní, príprave a ošetrovanie gumového zväzku, zalietavanie - proste vo všetkých tých nádherných zručnostiach rýdzej klasickej modelariny. Vzhľadom k veľkosti modelu a zložitosti predlohy je stavby už celkom dosť, ale vďaka vysoko predpracovaným laserom vyrezávaným dielom to ide ako po masle.
Stavebnica voľne lietajúcej polomakety sovietského prúdového stíhacieho lietadla určená pre pohon gumovým zväzkom. Model je jednoduchej klasickej celobalzové konštrukcie v rozsype s laserom vyrezávanými drevenými dielmi, maketovými doplnkami z vákuovo tvárneného plastu a plastovými dielmi zhotovenými vstrekovým lisovaním. Trup je konštruovaný pravou minimaketárskou technológiou s prepážkami a veľkým množstvom pozdĺžnikov, ktoré umožňujú verne reprodukovať oblé tvary moderných strojov. Stavia sa v dvoch krokoch - vďaka "rozrezaniu" v zvislej rovine postavíte priamo na pracovnej doske najprv jednu polovicu trupu, a k nej potom "dolepíte" polovicu druhú. Tak je zaistené, že aj trup komplikovaných tvarov postavíte rovný a súmerný, bez potreby akýchkoľvek špeciálnych prípravkov. Krídla sú klasickej konštrukcie z nosníkov a rebier, chvostové plochy z balzových líšt a laserom vyrezávaných dielov.
Stavebnica obsahuje: balzové laserom vyrezávané diely, balzové nosníky, vákuovo lisované diely (kryt kabíny ...), plastovú vrtuľu s hriadeľom a hlavicou, gumový zväzok (súťažná guma FAI TAN II), kolesá, oceľovú strunu na podvozok a ďalšie drobné diely, farebný poťahový papier, sadu samolepiek, stavebný plán.
Rozpätie [mm] | 457 |
Ovládané funkcie | Žiadne |
Stavebná náročnosť | S1,S2 |
Náročnosť pilotáže | P0 |
2 položky
Táto webová stránka používa cookies
S cieľom zlepšiť naše služby používame na tejto webovej stránke súbory cookies. Viac informácií nájdete v Podmienkach používania webovej stránky.