Všetko o nákupe
Pecka modelár
↑
© PECKA MODELÁR s.r.o. 2011 - 2024. Všetky práva vyhradené.
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potrebujete pomoci?
Vážení zákazníci, prevzatie tovaru prostredníctvom výdajného miesta DPD je aktuálne možné pri objednávke s platbou vopred (platobná karta on-line alebo prevodom). Prevzatie tovaru dobierkou nie je podporované.
Cena v e-shope s DPH: | 79,76 € |
Na sklade
08.10. môžete mať v centrálnej predajni Nademlejnská 09.10. môže byť u Vás |
|
|
Kúpiť |
Kúpiť |
Neviete si rady s výberom? Nie sú Vám niektoré parametre jasné? Napíšte nám Vašu otázku a my Vás s odpoveďou kontaktujeme.
Poslať otázkuLegendárny hornoplošník skonštruovaný a za 60 dní postavený firmou Ryan, s ktorým americký pilot Charles Lindbergh uskutočnil prvý sólový nonstop prelet Atlantického oceánu. Pre úplnosť dodajme, že prvý etapový prelet Atlantiku uskutočnila skupina lietajúcich člnov Curtiss NC amerického námorníctva (do Európy doletel stroj NC-4), prvý nonstop prelet potom v dňoch 14. a 15. júna 1919 vykonali Briti Alcock a Brown na dvojmotorovom bombardéri Vickers Vimy a prvý obojsmerný prelet sa v júli toho istého roku podaril britskej vzducholodi R-34 - niekedy, najmä v podaní "amerických súdruhov" to vyznieva, akoby bol dvadsaťpäťročný poštový pilot "Slim" Lindbergh vôbec prvý, kto prekonal Atlantik. Aj keď nebol úplne prvý, išlo o výkon naozaj fantastický. Za 33 a pol hodiny prekonal vzdialenosť 3610 míľ medzi Rooseveltovým letiskom na Long Islande v štáte New York a letiskom Le Bourget na okraji Paríža, kde pristál skoro ráno 20. mája 1927.
Stavebnica voľne lietajúcej makety rekordného diaľkového hornoplošníka určená pre pohon gumovým zväzkom; návod a plán umožňujú model postaviť aj ako voľne lietajúce s pohonom spaľovacím motorom 0,8 ccm, pripútaný model so spaľovacím motorom 0,8-1ccm alebo ako statický model s prepracovanými maketovými detailmi v muzeálnej kvalite v mierke 1:16.
Model je klasickej celobalzovej konštrukcie v rozsype s predseknutými drevenými dielmi, maketovými doplnkami z vákuovo tvárneného plastu, plastovými dielmi zhotovenými vstrekovým lisovaním a predseknutými dielmi z "plastikovej preglejky", ľahkého a pevného materiálu nahrádzajúceho klasickú preglejku. Trup je samozrejme konštruovaný pravou minimaketárskou technológiou s prepážkami a väčším množstvom pozdĺžnikov, ktoré umožňujú verne reprodukovať oblé tvary. Stavia sa v dvoch krokoch - vďaka "rozrezaniu" vo zvislej rovine postavíte priamo na pracovnej doske najprv jednu polovicu trupu, a k nej potom "dolepíte" polovicu druhú. Tak je zaistené, že aj trup komplikovaných tvarov postavíte rovný a súmerný, bez potreby akýchkoľvek špeciálnych prípravkov. Vzhľadom k tomu, že ide o malý model pre pokročilejšieho staviteľa, mali by ste už mať predchádzajúce skúsenosti s klasickou stavbou a zalietavaním modelov poháňaných gumou.
Spirit of St. Louis je tiež vhodný pre konverziu na RC model s elektrickým pohonom - hoci stavebný plán tento variant neponúka, pre skúsenejšieho modelára by to nemal byť veľký problém.
Stavebnica obsahuje: balzové predseknuté diely, balzové nosníky, predseknuté diely z plastikovej preglejky, vákuovo lisované maketové diely (predok modelu, motor ...), plastovú vrtuľu s hriadeľom a hlavicou, gumový zväzok (guma 5x1mm), oceľovú strunu na podvozok a ďalšie drobné diely, plastové kolesá, poťahový papier, rukoväť a vahadlo pre pripútaný model, sadu mokrých obtlačkov, stavebný plán.
Tip pre stavbu: Predseknuté diely NEVYLAMUJTE! Dosku otočte, položte na pracovnú dosku a ľahko prebrúste jemným brúsnym papierom (č. 220 alebo jemnejší). Diely je potom možné ľahšie oddeliť; ak by stále boli niektorými vláknami dreva "viazané" k doske, opatrne diel oddeľte ostrým modelárskym nožom (vhodný je napr. nôž Excel č.1 s čepeľou č.11).
Ošetrovanie gumového zväzku: Novú gumu opatrne vyperte v mydlovej vode a nechajte uschnúť. Potom ju namažte ricínovým olejom (predáva sa v lekárňach) alebo silikónovou vazelínou na mazanie rybárskych vlascov (dostanete v predajniach rybárskych potrieb). Po lietaní zväzok s modelu zložte a uchovávajte ho v uzavretom plastovom vrecku. Namazaný gumový zväzok sa odvíja plynulejšie a s menším trením - dáva vyšší výkon a dlhšie vydrží. Nový zväzok je tiež vhodné najprv zabehnúť - pre prvé 2-3 lety natáčajte len 80-100 otáčok, až potom môžete bezpečne natáčať viac.
Rozpätie [mm] | 876 |
Dĺžka [mm] | 540 |
Ovládané funkcie | Žiadne |
Stavebná náročnosť | S3 |
Náročnosť pilotáže | P0 |
2 položky
Táto webová stránka používa cookies
S cieľom zlepšiť naše služby používame na tejto webovej stránke súbory cookies. Viac informácií nájdete v Podmienkach používania webovej stránky.