Difúzor sania karburátora 116

nedostupné
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potrebujete pomoci?
Je nám ľúto, ale predaj produktu už skončil. Prehliadnite si podobné predávané produkty v kategórii:
Výrobca: | DLA | |
Kód tovaru: | 2DLA0116 | |
EAN: | 8595241364605 | |
Neviete si rady s výberom? Nie sú Vám niektoré parametre jasné? Napíšte nám Vašu otázku a my Vás s odpoveďou kontaktujeme.
#Chcete dostat upozornění ve chvíli, kdy produkt bude k dispozici? Stačí vyplnit formulář a náš hlídací pes Vám dá vědět.
Letecký benzínový dvojvalcový motor s obsahom 116 ccm s výkonom 11,8 koní pri 7.500 ot/min, voľnobežné otáčky 1.300 ot/min, pomer kompresie 7,8:1, hmotnosť motora 2 600 g, hmotnosť štandard. výfukov 2x 115 g, hmotnosť zapaľovania 180 g.
Nový rad benzínových motorov DLA vyniká výborným dielenským spracovaním, oproti starším motorom robustnejšou konštrukciou z kvalitných materiálov a predovšetkým použitím vysoko kvalitných komponentov, ako sú nemecké a japonské ložiská, membránové karburátory Walbro alebo Tillotson a pod. Premyslenou konštrukciou bol u motorov DLA dosiahnutý veľmi dobrý pomeru hmotnosť/výkon/cena.
DLA 116 je mierne podštvorcový dvojvalcový boxer, konštrukčne vychádzajúca z motora DLA 58, z ktorého prevzal valce s vŕtaním 46 mm a zdvihom 35 mm. Kľuková skrina je vyrobená z hliníkovej zliatiny a jej povrch je leštený. Piesty sú vybavené jedným piestnym krúžkom, ojničný aj piestny čap prechádza ihlovými ložiskami. Motor sa montuje za zadné čelo, na ktorom sú náliatky pre upevňovacie skrutky. Motory sú osadené kvalitnými guľkovými ložiskami nemeckej firmy FAG a ihlovými ložiskami japonskej firmy IKO. Motor sa montuje za zadné čelo, na ktorom sú náliatky pre upevňovacie skrutky. Súčasťou balenia sú aj dištančné stĺpiky s dĺžkou 20 mm vrátane spojovacieho materiálu. Karburátor vyrábaný firmou Walbro je membránový, dvojihlový, vybavený sýtičom. Veľmi ľahký expanzný tlmič výfuku je hliníkový a jeho povrch je leštený.
Zapaľovanie je elektronické, určené pre napájanie z akumulátorov s nominálnym napätím 6,6 - 7,4 V. Na napájanie je možné použiť ako 6-čl. aku NiMh (aspoň 1800 mAh), tak 2S aku LiPo (aspoň 1300 mAh) alebo LiFe. K zapaľovaniu je dodávaná ochranná špirálová bužírka a káble pre pripojenie aku a samozrejme aj zapaľovacie sviečky DLA CM6. Pre ľahké ladenie a dokonalý prehľad o chode motora odporúčame používať digitálny otáčkomer DLA (predáva sa samostatne), ktorý sa pripája priamo k zapaľovaniu.
Odporúčané príslušenstvo
Palivo: pre zábeh 30:1 (30 dielov benzínu Natural 95 na 1 diel oleja), pre normálnu prevádzku 40:1 až 50:1.
Sviečky: 2x CM-6.
Vrtuľa: pre zábeh 26x 10", Akro/Šport/Maketa: 26x12", 27x10", 28x10".
Obsah balenia
Motor, elektronické zapaľovanie, 2 sviečky, 2 tlmiče, tesnenia výfuku, dištančné stĺpiky, spojovací materiál a návod.
16 položiek
Táto webová stránka používa cookies
S cieľom zlepšiť naše služby používame na tejto webovej stránke súbory cookies. Viac informácií nájdete v Podmienkach používania webovej stránky.