Motor DLA 32ccm vrátane výfuku a príslušenstva - nová verzia

Produkt už nie je možné objednať

Je nám ľúto, ale predaj produktu už skončil. Prehliadnite si podobné predávané produkty v kategórii:

Motory benzínové

Výrobca: DLA
Kód tovaru: 2DLA0032NEW

Neviete si rady s výberom? Nie sú Vám niektoré parametre jasné? Napíšte nám Vašu otázku a my Vás s odpoveďou kontaktujeme.

Poslať otázku
  • Popis produktu

  • Technické informácie

Popis produktu

Letecký benzínový motor s obsahom 32 ccm s výkonom 3,8 koní pri 8.200 ot/min., voľnobežné otáčky 1.600 ot/min., pomer kompresie 7.6:1, hmotnosť motora 970 g, hmotnosť štandard výfuku 66 g, hmotnosť zapaľovania 100 g.

Nový rad benzínových motorov DLA vyniká výborným dielenským spracovaním, oproti starším motorom robustnejšou konštrukciou z kvalitných materiálov a predovšetkým použitím vysoko kvalitných komponentov, ako sú nemecké a japonské ložiská, membránové karburátory Walbro alebo Tillotson a pod. Premyslenou konštrukciou bol u motorov DLA dosiahnutý veľmi dobrý pomer hmotnosť/výkon/cena.

DLA 32 je najmenší z radu ponúkaných motorov. Jedná sa o mierne podštvorcový motor s vŕtaním 37 mm a zdvihom 30 mm. Kľuková skrina je vyrobená z akostnej hliníkovej zliatiny a jej povrch je leštený. Piest je vybavený jedným piestnym krúžkom, ojničný aj piestny čap prechádza ihlovými ložiskami. Motory sú osadené kvalitnými guľkovými ložiskami nemeckej firmy FAG a ihlovými ložiskami japonskej firmy IKO. Motor sa montuje za zadné čelo, na ktorom sú náliatky pre upevňovacie skrutky. Súčasťou balenia sú aj dištančné stĺpiky s dĺžkou 64 mm vrátane spojovacieho materiálu. Karburátor vyrábaný firmou Tillotson je membránový, dvojihlový a vybavený sytičom. Veľmi ľahký expanzný tlmič výfuku je hliníkový a jeho povrch je leštený.

Zapaľovanie je elektronické, určené pre napájanie z akumulátorov s nominálnym napätím 6,6 - 7,4 V. Na napájanie je možné použiť 6-čl. aku NiMh (aspoň 1800 mAh), aj 2S aku LiPo (aspoň 1300 mAh) alebo LiFe. K zapaľovaniu je dodávaná ochranná špirálová bužírka a káble pre pripojenie aku a samozrejme aj zapaľovacia sviečka DLA CM6. Pre ľahké ladenie a dokonalý prehľad o chode motora odporúčame používať digitálny otáčkomer DLA (predáva sa samostatne), ktorý sa pripája priamo k zapaľovaniu.

Odporúčané príslušenstvo

Palivo: pre zábeh 30:1 (30 dielov benzínu Natural 95 na 1 diel oleja), pre normálnu prevádzku 40:1 až 50:1.
Sviečka: CM-6.
Vrtuľa: pre zábeh 18x8", Akro/Sport/Maketa: 18x10", 19x8".

Obsah balenia

Motor, elektronické zapaľovanie, sviečka, tlmič, tesnenie výfuku, dištančné stĺpiky, spojovací materiál a návod.

Technické informácie

Obsah 32ccm
Vŕtanie/zdvih 37/30 mm
Kompresný pomer 7,6:1
Výkon 3,8 HP/8200 ot/min
Miešací pomer paliva zábeh 30:1, prevádzka 40:1
Hmotnosť Motor 970 g, tlmič 66 g, zapaľovanie 100 g
Odporúčaná vrtuľa 18x8, 18x10, 19x8

K stiahnutiu

Náhradné diely a súvisiace produkty

24 položiek

Táto webová stránka používa cookies

S cieľom zlepšiť naše služby používame na tejto webovej stránke súbory cookies. Viac informácií nájdete v Podmienkach používania webovej stránky.

Funkčné cookies Tieto cookies sú nevyhnutné pre správne fungovanie webovej stránky a preto ich nie je možné vypnúť.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhajú sledovať a analyzovať spôsob v systéme Google Analytics 4, akým návštevníci interagujú s našou stránkou. Tieto informácie nám umožňujú vylepšovať obsah a poskytovať lepší užívateľský zážitok.
Marketingové cookies Čítanie a zapisovanie cookies na marketingové účely pre reklamné systémy ako je napr. Google Ads či Sklik. Tieto cookies nám umožňujú sledovať správanie používateľov a merať výkon webu a efektivitu našich reklamných kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňujú prezentovať vám personalizovanú reklamu na základe vašich predchádzajúcich interakcií s našou stránkou v systémoch ako je Google Ads, Sklik.
Využitie osobných dát Touto voľbou nastavíte súhlas s odosielaním a spracovaním vašich osobných údajov spoločnosti Google na účely zacielenia a vyhodnocovania online reklamy a cieleného marketingu.