1:24 Škoda Superb II (2008) – T1

Cena v e-shope s DPH: 63,30 €
Zľava -5 %
Cena na predajni: 66,64 €
Dočasne nedostupné
Kúpiť
Kúpiť
Výrobca: Abrex
Kód tovaru: 124AB-010T1

Neviete si rady s výberom? Nie sú Vám niektoré parametre jasné? Napíšte nám Vašu otázku a my Vás s odpoveďou kontaktujeme.

Poslať otázku

Popis produktu

Kovový zberateľský model automobilu Škoda v mierke 1:24.

Informácie o predlohe

Model Škoda Superb II bol vo svojej dobe najväčším modelom automobilky Škoda Auto. Špecialitou vozidla je patentovaný systém otvárania dverí batožinového priestoru TwinDoor, ktorý umožňuje spojiť výhody karosérií sedan a liftback. Bol predstavený v roku 2008 v Ženeve. Cestujúcim poskytuje najvyšší komfort a bezpečie.

Charakteristika:

  • Model vznikol v obmedzenom počte 150 vyrobených kusov.

Špecifikácia modelu:

  • mierka: 1:24,
  • materiál: kov a plast,
  • farba: bez povrchovej úpravy,
  • výrobca: Abrex.

Táto webová stránka používa cookies

S cieľom zlepšiť naše služby používame na tejto webovej stránke súbory cookies. Viac informácií nájdete v Podmienkach používania webovej stránky.

Funkčné cookies Tieto cookies sú nevyhnutné pre správne fungovanie webovej stránky a preto ich nie je možné vypnúť.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhajú sledovať a analyzovať spôsob v systéme Google Analytics 4, akým návštevníci interagujú s našou stránkou. Tieto informácie nám umožňujú vylepšovať obsah a poskytovať lepší užívateľský zážitok.
Marketingové cookies Čítanie a zapisovanie cookies na marketingové účely pre reklamné systémy ako je napr. Google Ads či Sklik. Tieto cookies nám umožňujú sledovať správanie používateľov a merať výkon webu a efektivitu našich reklamných kampaní.
Personalizovaná reklama Remarketingové cookies nám umožňujú prezentovať vám personalizovanú reklamu na základe vašich predchádzajúcich interakcií s našou stránkou v systémoch ako je Google Ads, Sklik.
Využitie osobných dát Touto voľbou nastavíte súhlas s odosielaním a spracovaním vašich osobných údajov spoločnosti Google na účely zacielenia a vyhodnocovania online reklamy a cieleného marketingu.