Všetko o nákupe
Pecka modelár
↑
© PECKA MODELÁR s.r.o. 2011 - 2024. Všetky práva vyhradené.
Zákaznická linka 9-18 hod.: +420 774 590 258 | Potrebujete pomoci?
Vážení zákazníci, prevzatie tovaru prostredníctvom výdajného miesta DPD je aktuálne možné pri objednávke s platbou vopred (platobná karta on-line alebo prevodom). Prevzatie tovaru dobierkou nie je podporované.
Cena v e-shope s DPH: | 463,79 € |
Na sklade
Piatok 26.04. môžete mať v centrálnej predajni Nademlejnská Pondelok 29.04. môže byť u Vás |
|
|
Kúpiť |
Kúpiť |
Neviete si rady s výberom? Nie sú Vám niektoré parametre jasné? Napíšte nám Vašu otázku a my Vás s odpoveďou kontaktujeme.
Poslať otázkuM-3T od ULTIMATE je 3+1 kanálový spaľovací motor s obsahom 3,46 ccm vhodný pre 1:8 Off-road modely.
Vlastnosti
Tento Ultimate M3T je vyrobený prestížnou japonskou OS značkou a to na základe ich B2102 ťahového motora. Charakteristikám tohto motora ukazujú, že má všetky najlepšie funkcie, ktoré môže Nitro motor mať, a že bol navrhnutý pre maximálny výkon, účinnosť a schopnosť výborného vyladenia. S týmto motorom budete mať perfektný a veľmi rovnomerný výkon už od nízkych otáčok až po vysoké.
Chladiaca hlava
Chladiaca hlava bol prepracovaná firmou Modelix. Nie je tak nízka ako u B2102 LOW Profile, ale je ľahšia, takže si udržiava ťažisko tak nízko ako B2102, a navyšuje výkon motora aj pri veľmi vysokých teplotách.
Karburátor
Motor ULTIMATE M3T prichádza s novým karburátorom, kde je držiak vysoko-rýchlostnej ihly prepracovaný pre lepšie chladenie vďaka prietoku paliva do karburátora, čím znižuje teplotu karburátora, znižuje spotrebu paliva, a navyšuje jeho celkovú účinnosť a stabilitu aj počas nečinnosti. Okrem toho je guľový kĺb šupátka karburátora prepracovaný z jednej istiacej skrutky na dve. S týmto novým upraveným dizajnom, môžete ľahšie nastaviť uhol šupátka, bez toho aby bolo nutné demontovať motor. Tento karburátor ponúka vyššiu ladiacu presnosť, čo môže byť rozhodujúcou výhodou pre závodných jazdcov.
Zadné veko motora
Zadné veko je z CNC obrábaného 7075-T6 švajčiarskeho hliníka. Použitie tohto materiálu zaisťuje, že je tvrdší ako originál a zároveň znižuje trenie medzi ojnicou a vekom takže zvyšuje životnosť ojnice a zlepšuje účinnosť a výkon motora. Vďaka svojmu dizajnu, môžete odstrániť zadnú dosku, bez toho aby došlo k poškodeniu ojnice, aj keď je na svojej spodnej polohe (PMI). Priečne drážky ju umožňujú ľahko demontovať, bez toho aby ste museli použiť akýkoľvek nástroj, ktorý ju môže poškodiť.
Kľukový hriadeľ
M3T kľukový hriadeľ je navrhnutý tímom technikov od OS a ponúka optimálne prietok paliva vďaka aerodynamickému dizajnu a silikónovej náplni. Hriadeľ je vyvážený volfrámovým závažím, aby sa zvýšila zotrvačnosť otáčania a jeho životnosť potom vďaka Dimond-Like Carbon (DLC) vrstve.
Ložiská
V súlade s vysokou kvalitou a výkonom tohto motora, sú obe ložiská vyrobené v Japonsku s tou najvyššou presnosťou. Vďaka tomu zaisťujú vysokú volnobežnú stabilitu, dlhšiu životnosť a nízke trenie aj pri vysokých teplotách.
Difúzory
Motor je dodávaný s dvomi difúzormi, 6,0 a 6,5 čím možno regulovať spotrebu paliva a krútiaci moment.
Vložka a piest
Vložka má tri vstupné otvory a jeden výfukový, čo zaručujú nízku spotrebu paliva s veľmi vysokým, ale hladkým a lineárnym ťahom. Vložka i piest sú vyrobené z vysoko pevnostnej hliníkovej tyče pre zlepšenie ich životnosti.
3 položky
Táto webová stránka používa cookies
S cieľom zlepšiť naše služby používame na tejto webovej stránke súbory cookies. Viac informácií nájdete v Podmienkach používania webovej stránky.